نظرسنجی سهامداران
 
فرم نظرسنجی از سهامداران بانک شهر:
 
 سهامدار گرامی خواهشمند است به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده موارد ذیل را تکمیل فرمائید.
از اینکه مارا در بهبود و ارتقاء سطح ارائه خدمات یاری می نمایید سپاسگذاریم.
 جنسیت:   مرد                 زن
 تحصیلات:  دیپلم و پایین تر    کارشناسی   کارشناسی ارشد و بالاتر
 چند سال است سهامدار بانک شهر هستید؟(تاسیس بانک سال 1387 بوده است)
  دو سال یا کمتر  چهار سال یا بیشتر
 ∗رضایت شما از عملکرد مدیریت امور سهام بانک شهر در موارد زیر به چه میزان است؟

 1-اطلاع رسانی در مورد افزایش سرمایه های بانک شهر را بیان فرمایید:
  رضایت کامل  رضایت نسبی   عدم رضایت
 توضیحات:
 2-اطلاع رسانی در مورد پرداخت سود سهام را بیان فرمائید:
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات:
3-اطلاع رسانی در مورد مکان و زمان برگزاری مجامع بانک شهر را بیان فرمائید :
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات :
 4-میزان رضایت از نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان امور سهام را در مراجعات حضوری شما چگونه است؟
  رضایت کامل  رضایت نسبی عدم رضایت
 توضیحات :
 5-سرعت و دقت و کیفیت ارائه خدمات را چگونه ارزیابی می کنید:
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات :
 6-نحوه پاسخگویی تلفنی کارکنان امور سهام را چگونه ارزیابی می کنید:
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات :
 7-نظم و ترتیب و اصول آراستگی کارکنان و محیط کاری را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات :
 8-میزان انطباق کلی خدمات با انتظارات شما را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل رضایت نسبی عدم رضایت
توضیحات:
 9-رعایت ادب و احترام کارکنان امور سهام با سهامداران را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل رضایت نسبی عدم رضایت
 توضیحات:
 10-میزان رضایت از مدت زمان ارائه خدمات به سهامداران را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل رضایت نسبی عدم رضایت
 توضیحات:
 11-وضعیت اطلاع رسانی مدیریت امور سهام در مورد کلیه خدمات سهامداری خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات:
 12-در دسترس بودن مکان جدید مدیریت امور سهام را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات:
 13-نحوه ارائه خدمات تالار اختصاصی معاملات بورس اوراق بهادار کارگزاری شهر مستقر در ساختمان مدیریت امور سهام را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات:  
 14-نحوه ارائه خدمات شعبه سرو شرقی و نماینده آن شعبه مستقر در واحد امور سهام را چگونه ارزیابی می کنید؟   رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات:  
 15-در پایان میزان رضایتمندی کلی خود را از مجموعه مدیریت امور سهام بانک شهر را چگونه ارزیابی می کنید؟
  رضایت کامل  رضایت نسبی  عدم رضایت
 توضیحات:  
 لطفا سایر عواملی که در جلب رضایت شما موثر بوده و در این فرم نبوده است را به همراه نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح امور بیان فرمائید:
 
 در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و کد ملی و تلفن همراه و یا ثابت خود را جهت پیگیری و  ارائه خدمات بهتر بیان نمایید: