اهداف و برنامه ها
 

 



بیانیه ماموریت و چشم انداز:

 

با عنایت به اهمیت جایگاه سهامداران محترم، مدیرعامل بانک بر آن شد تا با ایجاد مدیریت امورسهام به عنوان حلقه اصلی ارتباط با سهامداران گرامی نسبت به تکریم هرچه بهتر و رضایتمندی حداکثری آنان اقدام نماید.

در یک نگاه کلی، مدیریت امور سهام را می توان به عنوان عامل اجرایی در حلقه ارتباط بین سهامداران و مدیریت ارشد بانک تعریف نمود. به عبارت دیگر، این مدیریت، سیاست های مدیریت ارشد بانک را جهت ارائه خدمات نوین به سهامداران گرامی اجرا می نماید.

مدیریت امور سهام مشتری مداری، اعتمادآفريني، خلق‌انديشي، ‌صداقت‌ و رازداري و امانتداری را در سرحوله امور و وظایف خود می داند و سرآمدي و سرعت‌دهي در ارائه خدمات با بهره‌گيري از فناوري‌اطلاعات و همچنین كاهش هزينه‌هاي سازماني كه منافع سهامداران گرامی را تضمین    می کند، از اهداف بنیادی خود می داند.

 

اهداف تحقق یافته و آتی؛

با عنایت به موارد فوق، اهداف و برنامه های تحقق یافته این مدیریت بشرح ذیل است:

1-    ارائه خدمات غیر حضوری از طریق بستر پورتال سهامداران بانک از قبیل: اطلاع از آخرین تعداد سهام، مانده مطالبات ریالی، دریافت گواهی موقت سهام و ... ،

2-   راه اندازی سایت مستقل اینترنتی امور سهامداران جهت بهره برداری حداکثری سهامداران محترم بانک از قبیل: اهداف و برنامه ها، اطلاعات مالی، ترکیب سهامداران و تغییرات سرمایه، اخبار مجامع، منابع آموزشی، اطلاعیه ها، قیمت سهام، لینک های مرتبط و ... ،

3-  راه اندازی پورتال داخلی مدیریت امور سهامداران جهت بهره برداری حداکثری کلیه همکاران محترم بانک از قبیل: اهداف و برنامه ها، اطلاعات مالی، ترکیب سهامداران و تغییرات سرمایه، اخبار مجامع، منابع آموزشی، اطلاعیه ها، قیمت سهام، لینک های مرتبط و ... ،

4-    بستر سازی لازم به منظور ارائه خدمات الکترونیکی جهت رفاه حال سهامداران گرامی و جلوگیری از هدر رفت زمان و مسافرت های غیر ضروری درون شهری،

5-   ساماندهی سهامداران محترم بانک اعم از کلیه کارکنان شهرداری تهران و واحدهای تابعه و کلانشهرها و سایر سهامداران حقیقی و حقوقی،

6-   توسعه راهکارهای تعاملی در ارتباط با رفع مشکلات سهام سهامداران حقیقی.

7-  توسعه تعامل موثر ومستمر با نهاد های ناظر بر بازار سرمایه ( سازمان بورس اوراق بهادار تهران و شرکت های تابعه).

8-  تقویت نظام اطلاع رسانی صحیح به سهامداران بانک شهر با هدف کسب و توسعه رضایتمندی حداکثری سهامداران محترم از طریق:سامانه ارسال پیامک، کانال تلگرام و...،

و همچنین با توجه به موارد اشاره شده، اهداف و برنامه های آتی این مدیریت بشرح ذیل، مطلوب است:

1-    انتقال سهام بانک از بازار پایه فرابورس به یکی از بازارهای اصلی بورس،

2-   ارتقاء سطح انگیزشی، تعلق خاطر و ماندگاری ترکیب سهامداران بانک شهر با هدف بهبود مستمر نگاه سهامداران به بانک شهر.

3-  تلاش در جهت اشاعه فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و توسعه فرهنگ سهامداری.

 

در پایان این مدیریت تلاش وافر داشته تا با تلاش مضاعف همکاران خود بتواند در جهت تحقق اهداف عالیه و سیاست های کلان بانک، گام های موثری بردارد که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته موفق به تحقق بخش قابل توجهی از این اهداف گردیده و رسیدن به اهداف در پیش رو را در سرلوحه امور خود قرار داده است.